ifyoucarryonthisway:

i feel like mr. brightside is one of those songs you’re gonna hear on the radio in the car 20 years from now after not hearing it in forever and your gonna just start sobbing bUT ITS JUST THE PRICE I PAY DESTINY IS CALLLLINGNG M E and your kids are gonna be like is she okay

thewhitemoonfamily:

How do you guys feel about the Senshi/Shitennou parings that the manga highlights on?

I only ask because I’ve seen it circulating around recently due to SMC. I am not a diehard fan of them, but I will say that it is interesting, and may highlight more about the past. Also, it could show that the Inner Senshi doesn’t need to align directly with their pasts like Usagi and Mamoru did.

I just want Venus/Kunzite, that’s it. Not really interested in the other pairings.

thestarlingscalling:

Benedict Cumberbatch’s name

fragileicicle:

Dead at this convo.

fragileicicle:

Dead at this convo.

2002bape:

baetimusprime:

whisperingsweetsins:

thirdeyesviews:

penutbutterqueen:

cali-cocaine:

I would shit my ass

…..

Half way up I knew I made the wrong decision riding this one

Holy shit

:’)

YOOOO SO LOOK DA FIRST TIME I EVER GOT ON DIS RIDE I WAS WITH A WHITE FAMILY AND U KNOW WHITE FOLKS CRAZY SO DEY DONT FEAR ROLLER COASTERS OR DEATH IN GENERAL. AFTER ABOUT 10 MINUTES OF TELLIN DEM DAT I DIDNT WANNA GET ON I FINALLY SAID YES CUZ I AINT NEVER BEEN NO BITCH AND I DIDNT PLAN ON STARTING THAT DAY. WHEN DA ENGINEER SAID “PLS LEAN BACK AND KEEP THE BACK OF UR HEAD PRESSED AGAINST YOUR SEAT” AND I SAW EVERYBODY STICK DA BACK OF THEIR HEADS TO THE CHAIR I KNEW DAT I MADE DA WORST DECISION OF MY LIFE CUZ I EVEN SAW SOME BLACK FOLKS LISTEN AND U KNOW DAT WHEN BLACK PEOPLE LISTEN A WHITE LADY’S ADVICE , ITS DA REAL DEAL. SO MY FIRST MISTAKE WAS REFUSING TO PRESS MY HEAD AGAINST THE SEAT… THE RIDE TAKES OFF AND MY DOME SLAMS AGAINST THE CHAIR WHILE MY NECK SNAPPED… UNCONSCIOUS INSTANTLY.. WHEN I AWOKE FROM MY 3 SECOND SLUMBER WE HAD REACHED DA VERY TOP OF THE RIDE WHERE THE RIDE MAKES A QUICK PAUSE… WHEN THE RIDE MADE THAT PAUSE I OPENED MY EYES CAUSE I THOUGHT THE RIDE WAS OVER AND WE ALL MADE IT SAFELY. BOY WAS I WRONG… I OPENED MY EYES AND DA ONLY THING I SAW WAS A 300 FOOT DROP STRAIGHT TO DA GROUND SO I SAID “GOD YOU CANT LET ME DIE LIKE DIS”. I THINK I SUFFERED A HEART CONTUSION CUZ MY HEART JUST COMPLETELY STOPPED BEATING… AND THAN THE RIDE TAKES OFF AGAIN… WE MAKE THE 300 FOOT DROP AND I SCREAM MY LUNGS OUT AS IM SCARED TO DEATH BECAUSE DA ONLY TIME A HUMAN SHOULD BE DAT HIGH IN DA AIR IS WHEN THEIR SPIRIT IS BEING SUCKED INTO HEAVEN BY DA GRACE OF GOD.. SO WE SAFELY MAKE IT TO DA END OF DA RIDE AND WHEN WE GET OFF I STUMBLE OUT OF THE SEAT CUZ MY LEGS WENT NUMB AND ALL THE AIR WAS SUCKED OUT OF MY BODY SO I COULDNT TALK EITHER.. DA FIRST THING THESE CRAZY MOTHERFUCKERS TELL ME IS “HEY MAN LETS DO THAT AGAIN THAT WAS WICKED”. I LOOKED AT DEM AND I REALIZED DAT DIS WHITE KID DAT I BEFRIENDED WAS ACTUALLY SATAN. I NO LONGER HAVE ANY WHITE FRIENDS.

2002bape:

baetimusprime:

whisperingsweetsins:

thirdeyesviews:

penutbutterqueen:

cali-cocaine:

I would shit my ass

…..

Half way up I knew I made the wrong decision riding this one

Holy shit

:’)

YOOOO SO LOOK DA FIRST TIME I EVER GOT ON DIS RIDE I WAS WITH A WHITE FAMILY AND U KNOW WHITE FOLKS CRAZY SO DEY DONT FEAR ROLLER COASTERS OR DEATH IN GENERAL. AFTER ABOUT 10 MINUTES OF TELLIN DEM DAT I DIDNT WANNA GET ON I FINALLY SAID YES CUZ I AINT NEVER BEEN NO BITCH AND I DIDNT PLAN ON STARTING THAT DAY. WHEN DA ENGINEER SAID “PLS LEAN BACK AND KEEP THE BACK OF UR HEAD PRESSED AGAINST YOUR SEAT” AND I SAW EVERYBODY STICK DA BACK OF THEIR HEADS TO THE CHAIR I KNEW DAT I MADE DA WORST DECISION OF MY LIFE CUZ I EVEN SAW SOME BLACK FOLKS LISTEN AND U KNOW DAT WHEN BLACK PEOPLE LISTEN A WHITE LADY’S ADVICE , ITS DA REAL DEAL. SO MY FIRST MISTAKE WAS REFUSING TO PRESS MY HEAD AGAINST THE SEAT… THE RIDE TAKES OFF AND MY DOME SLAMS AGAINST THE CHAIR WHILE MY NECK SNAPPED… UNCONSCIOUS INSTANTLY.. WHEN I AWOKE FROM MY 3 SECOND SLUMBER WE HAD REACHED DA VERY TOP OF THE RIDE WHERE THE RIDE MAKES A QUICK PAUSE… WHEN THE RIDE MADE THAT PAUSE I OPENED MY EYES CAUSE I THOUGHT THE RIDE WAS OVER AND WE ALL MADE IT SAFELY. BOY WAS I WRONG… I OPENED MY EYES AND DA ONLY THING I SAW WAS A 300 FOOT DROP STRAIGHT TO DA GROUND SO I SAID “GOD YOU CANT LET ME DIE LIKE DIS”. I THINK I SUFFERED A HEART CONTUSION CUZ MY HEART JUST COMPLETELY STOPPED BEATING… AND THAN THE RIDE TAKES OFF AGAIN… WE MAKE THE 300 FOOT DROP AND I SCREAM MY LUNGS OUT AS IM SCARED TO DEATH BECAUSE DA ONLY TIME A HUMAN SHOULD BE DAT HIGH IN DA AIR IS WHEN THEIR SPIRIT IS BEING SUCKED INTO HEAVEN BY DA GRACE OF GOD.. SO WE SAFELY MAKE IT TO DA END OF DA RIDE AND WHEN WE GET OFF I STUMBLE OUT OF THE SEAT CUZ MY LEGS WENT NUMB AND ALL THE AIR WAS SUCKED OUT OF MY BODY SO I COULDNT TALK EITHER.. DA FIRST THING THESE CRAZY MOTHERFUCKERS TELL ME IS “HEY MAN LETS DO THAT AGAIN THAT WAS WICKED”. I LOOKED AT DEM AND I REALIZED DAT DIS WHITE KID DAT I BEFRIENDED WAS ACTUALLY SATAN. I NO LONGER HAVE ANY WHITE FRIENDS.

It’s disheartening getting excuses every time

And it’s not even a big commitment, just dinner or lunch once every 3 months or so

But we’re probably not the priority after all huh?

lackingcertainty:

tribalgirlmanifesto:

sonofbaldwin:

christel-thoughts:

Wayne Allyn Root - seriously, look his face in the last gif. 

I don’t even know whether to classify this as classism, the dehumanizing effect of capitalism, or simply “look at this fucking asshole”. The most appropriate is most likely “I’m a rich white guy; nobody’s suffering matters more than my money” - a brief synopsis of a good 65/70 % of the world’s problems.

Look at white supremacy.

And understand that it has no concept of how to understand our humanity

this is really fucked up.

that’s his response lmfao, what a shame, you can see the realization in his face that he dun goofed

collections that are raw as fuck abed mahfouz s/s 2011

tastefullyoffensive:

[somethingsomething1]
download: 12 minutes remaining
download: 15 seconds remaining
download: 0 seconds remaining
download: 3 hours remaining
download: 20 minutes remaining
download: 347 hours remaining
download: 2 seconds remaining
download: 14 minutes remaining
download: download complete
thefluffingtonpost:

PHOTO OP: New Friends
Via heyhermano23.

thefluffingtonpost:

PHOTO OP: New Friends

Via heyhermano23.

lieutenantbites:

thank you science

lieutenantbites:

thank you science

onlylolgifs:

kitten wiggles ears while eating

onlylolgifs:

kitten wiggles ears while eating

People are STILL asking why there’s no ‘Sailor Earth’

thattallsummonerguy:

schazam:

image

HOW LONG IS IT GOING TO TAKE YOU TO FIGURE THIS ONE OUT LIKE SERIOUSLY IT’S BEEN OVER 10 YEARS.

Yup

afghangster:

people romanticize growing up in the 90s but we had our struggles 

afghangster:

people romanticize growing up in the 90s but we had our struggles